We współpracy z influencerem wiele spraw może potoczyć się nie po twojej myśli, np.:
- niesatysfakcjonujące działania podejmowane przez influencera,
- nieterminowość lub nierzetelność,
- podjęcie współpracy z konkurencją,
- nierozważne wypowiedzi lub zachowania szkodzące marce,
- nieporozumienia w zakresie eksploatacji wizerunku,
- niesnaski dotyczące wynagrodzenia.
Umowa z influencerem ma na celu uchronić cię przed tymi i podobnymi problemami.
Jeżeli chcesz przygotować umowę samodzielnie, skorzystaj z naszego poradnika: umowa z influencerem – wszystko, co musisz wiedzieć.
Jeżeli nie masz czasu, wiedzy, chęci lub z jakichkolwiek innych względów nie chcesz zajmować się tym tematem, możesz powierzyć nam indywidualne przygotowanie umowy. W przypadku współpracy z influencerem cena umowy zaczyna się od 3690 zł brutto. W razie zainteresowania, napisz na wojciech.wawrzak@prakreacja.pl.