Chcesz skupić się na rozwoju biznesu, zamiast myśleć, czy Państwowa Inspekcja Pracy zakwestionuje zasady pracy zdalnej w Twojej firmie? Dzięki Pakietowi Pracy Zdalnej wdrożysz właściwe procedury i przygotujesz wymagane dokumenty, zgodnie z nowymi przepisami.

Pakiet Pracy Zdalnej
Dokumenty do prawidłowego uregulowania pracy zdalnej.
Dlaczego Pakiet Pracy Zdalnej?
Użytkownicy pakietów sprzedawanych przez mój blogowy sklep chwalą sobie ich merytorykę połączoną z łatwością wdrożenia.
Jeżeli jednak Pakiet nie spełni Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu i otrzymać zwrot zapłaconej ceny.
Jak zamówić?
To proste i zajmuje dosłownie kilka chwil.
2️⃣ Wypełnij formularz zamówienia.
3️⃣ Zapłać on-line.
4️⃣ Sprawdź maila, pakiet już tam czeka.
Udanego korzystania!

Wybierz najlepszą dla siebie opcję
Pakiet Pracy Zdalnej
Wygodne rozwiązanie, jeżeli chcesz skorzystać z szablonów gotowych dokumentów i tylko skonsultować się przez godzinę z radcą prawnym.
Link do pobrania pakietu wysyłany natychmiast po zakupie. Godzina konsultacji z radcą prawnym do wykorzystania jednorazowo w ciągu 14 dni.
Usługa indywidualna
Najlepsza decyzja, jeśli chcesz żeby radca prawny zapoznał się z Twoją sytuacją, doradził, poprowadził Cię za rękę i zrobił wszystko za Ciebie.
Termin realizacji do 14 dni roboczych od zaksięgowania płatności za usługę. Finalna wycena po wstępnym zapoznaniu się z Twoją sytuacją.
Najczęściej zadawane pytania
To naprawdę proste. Postępujesz zgodnie z instrukcją, wykonujesz kolejne kroki, wypełniasz dokumenty o wymagane informacje i gotowe.
Tak, pliki są w pełni edytowalne z wykorzystaniem oprogramowania biurowego typu Microsoft Office, Open Office, Libre Office, Google Docs itp.
Pakiet objęty jest dożywotnimi bezpłatnymi aktualizacjami. Gdy wypuszczana jest nowa wersja pakietu, otrzymujesz link do jej pobrania.
Dokumenty wchodzące w skład Pakietu są przygotowane tak, żeby każdy mógł z nich łatwo skorzystać i zawierają instrukcję postępowania.
Pakiet obejmuje jednorazową, godzinną konsultację z radcą prawnym, która może odbyć się w terminie 14 dni od zakupu Pakietu. Zawsze możesz również dopłacić różnicę w cenie i skorzystać z pełnej usługig indywidualnej.
Konsultację z radcą prawnym możesz wykorzystać w ciągu 14 dni od zakupu Pakietu. Wystarczy, że napiszesz maila i umówisz się na dostępny termin. Konsultacja może potrwać do godziny zegarowej i odbywa się przez telefon.
Nie, Pakiet służy wyłącznie do przygotowania dokumentów dla podmiotu, którego dane zostały podane w formularzu zamówienia. Zakazane jest wykorzystywanie Pakietu do tworzenia dokumentów dla innych podmiotów, w szczególności w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Natychmiast po dokonaniu płatności otrzymasz link do pobrania archiwum .zip zawierającego pliki w formacie DOC oraz PDF.
Tak, cena podana na stronie ma charakter brutto i zawiera podatek VAT obliczony wg stawki 23%.
Tak, faktura VAT wysyłana jest w formie elektronicznej na Twój adres e-mail.
W razie dodatkowych pytań, napisz na wojciech.wawrzak@prakreacja.pl.