🍫 Praliny PraKreacji – prawo dla kreatywnych na słodko

Dzień dobry w 2025!
To pierwsze nasze spotkanie w nowym roku, więc życzę Ci wszystkiego dobrego na najbliższe na 356 dni. Pozytywnej energii, motywacji do działania, umiejętności odpoczywania, siły na gorsze chwile, bliskości z ważnymi dla Ciebie osobami.
Nowy rok, nowy ja?
Wczoraj światło dzienne ujrzała nowa strona z zapisem do newslettera.
Mówię Ci o tym nie dlatego, że musisz zapisywać się na nowo, ale dlatego, że chcę się pochwalić i jestem ciekawy Twojej reakcji.
Praliny to nowa nazwa newslettera.
Prawo dla kreatywnych na słodko.
Praktyczne wskazówki prawne w przystępnej formie. Cotygodniowa paczka Pralin dla spokoju i bezpieczeństwa Twojej działalności.
Bo prawo, odpowiednio podane, może być nie tylko zrozumiałe, ale i przyjemne.
Oto historia z kantem
Lubię myśleć o sobie jako o indywidualiście.
Od samego startu bloga praKreacja.pl we wrześniu 2013 r. chciałem, żeby wyróżniał się na tle innych.
Znajdź swój wyróżnik – mówiłem często podczas prelekcji i rozmów o blogowaniu eksperckim.
Od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl, żeby zrobić coś kreatywnego z newsletterem. Wiem, że jest przydatny. Wiem, że ludzie doceniają jego konkretność. Tego nie chciałem zmieniać. Ale czułem potrzebę „pogmerania” przy nim, wyposażenia go w jakiś wyróżnik.
Gdy napisałem do mojego web developera (pozdrawiam, Michał!) w celu przebudowania strony zapisowej, wpadłem jednocześnie na pomysł skojarzenia z pralinami.
Praliny są małe, ale pyszne. Pamiętasz ich smak długo po zjedzeniu.
W ten sam sposób myślę o każdym wydaniu newslettera. Ma być krótki, konkretny i przydatny – żebyś pamiętał/ła o nim po przeczytaniu.
No i ma być przyjemnie – gorzkie prawo trzeba osłodzić.
Co myślisz?
Skoro wdrożyłem swój pomysł w życie, to wiadomo – jestem z niego dumny, podoba mi się, uważam go za kreatywny.
A teraz niczym prawdziwy artysta (niespełnione marzenie?) puszczam go w świat i ciekaw jestem, jak zarezonuje z Tobą. Daj znać!
Dziękuję za Twój czas i Twoją uwagę! Wojciech Wawrzak
Pralina wysłana w ramach newslettera. Nie chcesz więcej takich słodyczy? Wejdź na stronę subskrypcji i wypisz się: wwwyrw.clicks.mlsend.com/tj/c/eyJ2Ijoie1wiYVwiOjEyMzkxMTAsXCJsXCI6MTQzMDQ4NzM3MTE0MDMxMjg0LFwiclwiOjE0MzA0ODc0NzE4NzcwMTA4Mn0iLCJzIjoiMDFlZjUzOTY4MGRkZDgwZiJ9